minik_koala_ve_annesi aynen ya gerçekten her şey gibi onlar da ateş pahası maalesef. Dediğiniz gibi ilk bebiş ve ben de aynı şeyi düşündüm saklarım falan diye. Kiralananlar falan da var sanırım ikinci elden ama bana çok hijyenik gelmediği için düşünmedim açıkçası😊