Ben Kasım’da dış gebelik geçirdim. Beta değeri 57-74-67-113 şeklinde artınca doktor dış gebelik dedi. Emin olmak için kürtaj yapıldı, ertesi gün beta 126 ya yükseldi. Artış minimal oluyor ve bir azalıp bir artma en net belirtisi zaten. Erken farkedildiği için kemoterapi iğnesiyle sonlandırıldı. Belirti olarak tek farklı yaşadığım şey 10 gün boyunca çok fazla kötü kokulu gaz ve korkunç mide yanması şikayetim vardı. Ama doktor bunları belirti sayamayız dedi. Ben anormallik olduğunu hissettim, nitekim olumsuz da sonuçlandı zaten.