AslanBebeginAnnesi Selam kızlar az önce doktor kontrolünden çıktım bugün tam 32+0 olduk. Bebişim 2 kg olmuş doktorumuz 11 gün ilerde olduğunu söyledi 😖😣 Bu normal doğum yapma şansımı azaltırmış. Moralim bozuldu. Sizde durumlar nasıl 🥺
minik_koala_ve_annesi AslanBebeginAnnesi bence bebeginiz ileride degil canim normal gibi haftasiyla uyumlu cunku benim 31 haftalikken 2 hafta ondeydi 2200 du kgsu suan 32+2deyim kac kg bilmiyorum
AslanBebeginAnnesi AslanBebeginAnnesi Bu arada karnımın sürekli çok sert olduğunu da sordum çok normal dedi 🌸 Vajinamda zaman zaman hissettiğim batmalar da normalmiş 🙏🏻😌
berceste5155 AslanBebeginAnnesi benim de 31. Haftada 2 kiloydu fazla değil mi dedim doktorum fazla diyebilmek için 500 gr önde olması lazım 200 gr fark olması normal dedi cihazlarda zaten ölçümde hata yapabiliyor 200 300 gr yanılma payı var. Benim bebeğim 35. Haftada 3 kiloydu 37. Haftada 3600gr dı doktor bebeğin kilosu doğumda sıkıntı olmaz önemli olan senin çatının müsait olması çatı dar olursa zayıf bebek de doğuramazsın dedi yeri daraldıkça kilo alma hızı da yavaşlıyor bence
AslanBebeginAnnesi minik_koala_ve_annesi ay bilmiyorum kuzum 1.800 olması lazım dedi ama 2.000 olmuş dedi ne biliyim 🤨🥺😣 geçen ay gittiğimizde 9 gün ileriydi şimdi 11 gün ileri olmuş
AslanBebeginAnnesi minik_koala_ve_annesi yok kuzum normal doğum yanlısı bir doktor. sezeryan önermiyor genelde
minik_koala_ve_annesi AslanBebeginAnnesi yazan anneler eminim olacaktir canim benim ama bana normal geldi 🥰😇insallah istedigin gibi bie dogum olur
Eylul10 AslanBebeginAnnesi ay benim 31. Haftada ikizlerimden birisi 1800 dü. Ki biraz minyonLar bence de doktorunuz sizi sezaryene hazırlıyor
AslanBebeginAnnesi berceste5155 ultrasona göre haftası 33+4 çıktı canım 😖 bilmiyorum artık sağsalim doğsun da 🙏🏻
AslanBebeginAnnesi Efulii inşallah kuzum yaa 🙏🏻 ben hep sezeryan istemiştim normalden hep korkuyordum şimdi çevrem beni yavaş yavaş normale ikna etmeye başladı ama bu sefer de bebişin önde gitme durumu söz konusu olunca kafalar yandı🥺😂😂
Efulii AslanBebeginAnnesi yok kuzum icini ferah tut 4kilo bile doguranlar var 😂 bende korkuyorm normal dogumdan ama her seyin doğalı daha iyi insallah normal dogururuz olmasa da saglik olsn sezaryende ölüm degil sonuçta tek saglikla kavusalm da 🥰
Sevgiiss AslanBebeginAnnesi benimde 32+3 de 2050 gram bebek büyük şekerli şeylerden uzak dur dedi moralimi bozdu
AslanBebeginAnnesi Sevgiiss ben sordum dedim ki önde gitmesinin sebebi benim beslendiğim şeyler olabilir mi dedim. dedi ki onu bilemeyiz belki genetiktir belki de beslenmenden kaynaklanıyordur dedi 🤷🏻♀️
AslanBebeginAnnesi Eylul10 aşkım ama doktorum normal doğum taraftarı bir doktor. çevremin önerisi üzerine gittim sekiz sıfır gidiyorum. mesela sezeryan isteyen kadınları hep normale ikna etmiş falan o yüzden güveniyorum o konuda
Afet24 AslanBebeginAnnesi valla böyle şeyleri kafaya takmayin bebişin 200 gram daha fazla olmasimi problem anlamadim valla ve neden normal dogum icin problemcok tanidigim baya iri cocuklari kendileri dogurdu ve bir problem olmadi
AslanBebeginAnnesi Afet24 canım çünkü bebeğin kilosu yaşıtlarından önde olduğu zaman iri bebek sayılıyor ve iri bebeğin vajinadan sağlıklı çıkma olasılığı düşüyor. 4 kg üstü olunca genelde sezeryana alıyorlar bu yüzden
berceste5155 AslanBebeginAnnesi benim kızımda 30. Haftadan beri hep iki hafta önden gidiyor 38+3 haftalık olduk hala doğumu bekliyoruz bir sorun olmadı yani içini ferah tut
Sevgiiss AslanBebeginAnnesi benimki direkt şeker az ye dedi. Şeker yükleme yaptırdım şekerim çıkmadı önceden