Eminedilanim Benim tüp bebek değil ama ben de korkuyorum vurulmaya bebek açısından, pinpirikliyim biraz 😁 bana doktorum da sağlık ocağı da vurulman gerekiyor dedi, erteleyip durdum ama 24.haftaya gelmeden ilk dozu almak şartmış, bir kaç hafta daha Bekliyim Allah’ın izniyle bebiş biraz daha büyüsün vurulcam 🙈🥰 tetanoz vurulup da sıkıntı yaşayan kimseyi görmedim ,çok kişinin yazdıklarını okudum forumlarda, biraz için rahatladı açıkçası ,sen de güzel düşün 😇