_ozlmm sezeryan olacağım diyordum normalde de ya önce normal doğumu deneyeyim dedim. Yanlış bir karar vermekten korkuyorum 😐 doktorum da gayet ılımlı konuştu sen bu bebeği rahat dogursun dedi ama gözüm korkuyor artık bir hafta önde de olunca ayrı bir korktum 😐 şu an normal doğum sezaryen arası gidip geliyorum. 38+0 im.