denizmoms doktorlar hipp öneriyor genelde anne sütüne en yakin icerik oymuş sanirim. Ben almamistim ama ihtiyac olursa o an alinir diye. Sütüm gelmeyince hastanede mamaya basladılar hipp baslamislar. Devaminda bende hipp le devam ettim. Ama daha sonra fazla gaz yapiyor gibi geldi ve mamayı degistirdim suan sma comfort kullaniyorum, gazlı bebekler icin olan mamaymıs bu. Suan bebegim 51 günlük onu kullaniyoruz.