Sinemkaya43 evet burası devletten bağımsız, özel şekilde bireye ait kurulmuş merkez gibi gördüm bende, bu tarz yerlerin cok daha verimli olduğunu düşünüyorum, devlette staj yaparken gözlemlediğim buydu işte, cok daha karışık ic iceler ve çocukların durumlarına yönelik birsey yapıldığını görmedim ben. Bence bir deneyin derim bu tar yerleri, raporu konusunda da çocuğun ileriki yas dönemlerinde karşılayacağı durumlari, engeller diye düşünmektense iyi bir eğitimle başlangıç yaptırmanızi tavsiye ederim. Ve ram merkezine gönderilmesini tavsiye ederim. Askerlik konusunda bildiğim kadarıyla öncesindeki askeriyeye alım aşamasında sağlık raporunda çıkacaktır durumu. En güzeli eğitimde yol almak, kim bilir sizin bizim henüz bilmediğimiz ne yetenegi var bunun önüne geçilmesin iyi bir okulla başlasın hayatına.