Kızlar merhaba 28. haftadayım. Doğum iznime az kaldı ama 37 de ayrılmayı düşünüyordum yalnız 4 gündür cok yogun bel ağrım var koltuk desteğine rağmen ağrıdan ağlamak istiyorum, böyle giderse erken ayrılacağım izni sizler ofiste nası başa çıkıyorsunuz? Önerileriniz neler bel ağrısı için?