Oğlum 39 hafta da dogdu bu ise 39 haftayı geçiyor ara da bi bel agrısı dışında bişey yok bugün kontrolüm var acaba bişey yaparmı doktorum merak ediyorum oğlumda hiç yaşamadım kendi agrımla nişan geldi faln ama bunun niyeti yok bnmi acele ediyroum acaba