Duru_su12 Merhaba daha 6 hafta 5 günlük gebeyim ve tatile gideceğiz bir kaç saatliğine de olsa arada korse kullanmam gerekirse elbiselerimin içine sizce kullanmalı mıyım ?
yagmurrrra Duru_su12 bence kesinlikle hayır. Doktorum en baştan karnını sıkıcak kotlar giyme diye uyarmıştı