HSena38 aynı eşimle bizde böyle olduk hemen acile gittik damardan iğne verdiler. Geçmezse tekrardan gelin dediler, eşim iyi oldu ben hamile olduğumdan daha kötü oldum. Tekrar gittim bana serum taktılar yani kendimize zor geldik acayip bişeydi ölcem sandiiimm