Gulay01 13. Haftayım telefonla konusurken bile nefesim kesilior uzun birşey konusurken zorlanıyorum halsizligim var dısarı cıkmaya üşeniyorum o derece sizce bu normal mi? İlk üc ay atlatınca tüm sıkıntılar bitecek deniliyordu 🙁