Asdfgsedaasdfg Kızlar merhaba 14 haftalık hamileyim bi kaç gündür devanlı başım ağrıyo bu hamilelikte normal mi ? İlaçta almıyorum geçmesi için ne iyi gelir acaba
Ahsenmom Asdfgsedaasdfg 1. Trimesterim hep baş ağrısı ile geçti, ağrıdan ağlıyordum resmen. Hormonlarla alakalı birseymis öyle demişti doktorum, bir gün ansızın kesildi Parol vermişti günde 2 tane icebilirsin diye ama sadece dayanamadığım zamanlarda içtim
segah06 Asdfgsedaasdfg o kadar çektim ki baş ağrısından artık ağlıyordum. Doktorum 6 saate 1 parol almamı söylemişti. Nane yağını ayak altıma ve sinüs bölgeme sürüp ağrıyı hafifletiyordum. Canım Allah yardımcın olsun cok zor. Nane yağı iyi geliyor mutlaka dene
Nis Asdfgsedaasdfg benmde agrıyor parol iciyorum parol göbek bagından bebege gecmeyen tek ilac rahatlıkla alablrsn
gazetecimom Asdfgsedaasdfg çok normal haftanızın belirtilerini yaşıyorsunuz. Bol su içip yoğurt meyve sebze tüketin. Parol da alabilirsiniz yine doktorunuza danışarak
Asdfgsedaasdfg Ay Allah razı olsun normal olduğunu bilmek bile rahatlattı. Ne beter bi ağrı Rabbim hepimize sabır versin nane yağını denicem aktardan alıp 🙏