İki gündür çok canım acıyordu basur oldugumu farkettim tuvalete çıkarken hiç zorlanmadim kabız da değilim ama kan ilaci isal yaptı bugüne kadar hiç böyle bir sıkıntım olmamıştı durduk yere çıktı basur sizinde böyle birsey başınıza geldi mi neler uyguladiniz kendiliğinden geçti mi bu arada 31+5 haftaligim