Melikekader1 bende ilk kahverengi leke geldi onu nişan sandım , 2 gün sonra adet olurmuşum gibi kanamam geldi doktor açılma kanaması dedi pıhtılı bi şekilde geldi . Yani benim nişanım kanlı geldi burda okuduklarıma göre şeffaf , kanlı olabiliyormuş sümüksü yapıdaymış genelde