Ben perşembe günü yaptırdım Malesef yüksek çıktı.. İlk açlık şekerine bakıyorlar sonra ben 75 lik o gazoz gibi şeyi içtim.. 1 saat ara ile 2 kere tekrar kanını alıyorlar bu kadar tadı kötü değil içilebilir ama sonrası benim tansiyonum mu cıktı bilmiyorum ateş bastı başım döndü elim ayağım kesilmişti 20 dk falan