SEDEFUSTA bak programda bile yazıyordu bir iki gün önce bu hafta ağrılı geçecek diye bebek ağırlaşıyor doktora sormadım ağrı için özellikle bgn vardı bir kaç gün daha sürerse sorucam ama ben endişelencek bişey oldunu sanmıyorum bakalm yorgunlukdan da oluyordur ben bir kaç gündür iş eve gel yemek yap falan derken yoruluyorm bebişlerdr bir kiloya yaklaşıyorlar