minigiminannesi03 🤣🤣🤣 Benim de öyle her turşuyu beğenmiyorum şim kavanoz turşularından falan almış İlk zamanlar çektiği zaman yiyemedim o kadar kötü geldi ki tadı sonra annemler eminönü’ne gidince zaten oradaki eminönü’nün turşu suyunu çok istiyordum aynısını bulamamıştım oradan bile turşu almışlar bana böyle lahanayılı cacıkli ah olsa da yesem yine çekti canım bir günde koca şişeyi bitirdim büyük bidonu nasıl canım çekiyordu sen düşün her tarafın turşusu güzel olmuyor onu anladım Bir de annem dedi sen dedi tuzlu turşular oluyor ya sen ondan istiyorsun hani ondan çekiyor senin onun için beğenmiyorsun markettekilerine diye söyledi sonradan düştü jeton