sumeyra3858 En geç 42. Haftada mı doğum olur yoksa 41. Haftada mı? Şuan biz 40. Haftadayız hiç bir belirti yok
1995_ sumeyra3858 valla canım benim kuzenimde ne sancısı ne belirtisi vardı 42 ye kadar beklediler kızı kilolu olduğu için sezeryana aldılar
1995_ sumeyra3858 bende ilk bebeğimi 40+2 de aldım kucağıma.. Nişan gelmişdi o zamana kadar fazla belirtim yoktu benimde
Rbtnc Yani42 yi çogu Dr beklemiyor sezaryan ile alıyor diye biliyorum canm en fazla 41 duydum ama üstte kalsın 👆 👆
sumeyra3858 1995_ benim nişan geçen hafta geldi yatış verdiler ertesi gün erken dediler eve gönderdiler anlamadım?