Rbtnc ay bizimde son 28 canim
Yani biz 10 ekime gün aldik ama ya erken gelirse bebiş diye endişe içindeyim hep
Esim yurtdisinda calisiyor doguma 1 hafta kala gelicek o yüzden korkuyorumm birde kizim var 2.5 yasinda ins erken gelmezz :)
Arada sanci girince eyvah moduna bağlıyorum vallahi