Tgcehalil Merhaba Kızlar Bende Erkeklik Hormonu Çok Yüksek Seviyelerde Olması Sonucunda Endokrin Bölümüne Gittim Ve doğum Kontrol Hapı kullanmami Söyledi 3 ay kullanıpta Hormonlarda Faydasını Gören Var mı
Kiwi12 Tgcehalil hiç bilgim yok üstte jlasin diye yaziyorum genç kızken adet düzensizliği de 1ay kullandirmislardi banada