Beyza_beratinannesi27 @izobellaaa-_- Ewet bende öyle düşünüyodum ama doktor öyle dedi bide 36+3 de gittiğimde kilosu 2700 az geldi biraz
izobellaaa-_- PapatiA şimdi çıktım doktorun acelesi varmış zaten gelmeden önce beni aramıştı. Alttan muayene etmedi cuma bir daha gel dedi gıcık oldım valla 🤦🏻♀️ Kilosunu boyunu da tam söylemedi her yer Arap lanet ülkede 😀 onlardan zor sıra geldi bana
Usnac1995 Sinemkaya43 1 ay çok geç değil mi. Ben de 37 haftalık oldum. 35. Haftadan sonra haftada bir çağırıyor artık.
Sinemkaya43 Usnac1995 neden öyle dedi doktorum bende anlamadım normalde çok iyi bir doktor tavsiyesiye edilen bir doktor