Bugün doktor kontrolum vardı 19hafta oldu daha cinsiyet net ogrenemedik iki doktorda kıza benzetti ama net bı cevap vermedi büyük ihtimalde kızdır dedi doktor Çarşamba evlilik yıl dönümümuz eşime supriz yapmak istiyorum ama ayrıntılı ultrasyonunu beklemelimiyim