Kızlar dün sancım vardı ve idrara ciktimda peceteye kan degiodu 35+3 oldum bugün tam ve bide sağ böbrek genişlemesi vardi bende dün o yzden hasteneye gttim doğum salonuna çıktım hemşire sancin doğum sancısından yüksek seninki dogumla alakli degil bobreginin agrisi cikio orda dedi ve doktor gelip ultrason ile baktı sol böbrekte de var şuan genişleme görülüo gayet net sekilde dedi sağda vardi sdce ama şuan ikisinde de varmış acile gonderdi üroloji baksın dedi acilde üç serum yedm üroloji doktoru arandı bugünden için yarn sabah gelsn bna dedi fakat tuaf olan su ki o adama ne zmn gtsem tel takicaz ama erken doğum olur o yzden takmak istemiyorum dedi ve takmadı ilaç yazıp saldı onlarda fayda etmedi hatta antibiyotik iğne bile yazdi ama nafile ve üstelik dün kadın doğum doktoru katater takilmasi lazm dedi bende üroloji doktoru nün dediklerini soledm erken doğum olur diolar dedm yok aksine daha iyi olur ağrıların geçer rahatlatır erken doğum felanda olmaz dedi yani asıl kafama takılan su ki kadın doğum erken doğum olmaz takılsın diyo urolojiyi doktorum takmiyo erken doğum olur diyo hanımlar acaba bugün gttmde de aynisini mi der napicam ben iyce kafam karışık 