[silindi] baby3_ Livza ; bereket bolluk getiren savasan kiz demek. Lilyum ; zambak ki kendisi benim en sevdigim cicektir. Asil bir gucu ifade eder. Kralliklar eskiden (genelde fransa ve cevresi) bayraklarina bu yuzden beyaz zambak yani lilyum koyarmis , Lilium diye de yazabilirsiniz isterseniz.
baby3_ [silindi] kızlarımın adı LİKYA , LARA 🥰 acaba Lila koysam mı diye düşündüm pek bi anlam ifade etmediği için vazgeçtim. Aslında Lidia istiyordum cennet bahçesi demek ama eşim de bu sefer ben koycam diye tutturdu 😀
[silindi] baby3_ lilyum koy gel bak sen bana uy yada livza. Lilyum cok zayif gozukur ama oylede guclu bir cicektirkiii… Sende bendensin anlamli olsun ama az gorulsuncusun bak diyorum beni dinle bacim bu iki ismi okul hayati boyunca gormez kizin
baby3_ Armess_loya lavinya güzel de anlamı çok kötü canım ya ölüm çiçeği , lavin de çığ heyelan demek 😀 lareni araştıracağım