OzgeSrc
Ben iki hafta oldu orda doğum yapalı. Genel anesteziyle olcam diye girdim spinale döndü. Aynı korkuları yaşıyodum senle. İlk doğumum bu arada. Belden vurulan iğne kesinlikle acıtmıyo rahat ol o konuda. Genel yapmak istememeleri kandan azda olsa ister istemez bebeğe geçiyo dediler bende tamam dedim. İyikidr spinal olmuşum bebeğimi gördüm en azından. Panik olmana fırsat vermiyolar sürekli senle konuşan bir ekip oluyo en ufak bişeyde müdahale ediyolar. Estetik dikiş yapıldı inan hiç belli değil incecik bir çizgi. Sadece bi başta bi sonda dikiş oluyo onuda alıyolar on gün sonra ama hiç hissetmiyosun onuda. Bel ağrısı ve baş ağrısı yaşamadım. Benim dikiş atılırken başıma bi ağrı girdi midem bulandı söyledim bunu da hemen o anda bi ilaç yaptılar geçti. Bence önemli olan senin sürekli onlarla irtibat halindr olman. Bazı şeyler hissediliyor diyolar yok öyle bişey ben örtü seriyolar sandım meğer doğum olmuş bile birden kızımın sesini duydum getirdi avcuma oturttu çok güzeldi başka sormak istediğin bişey varsa spr canım