Mervisss Kızlar ilk bebeğim olacak.. çalışan biriyim bu süt parası yâda annelik parası varmış.. ilk çocuk için 300 lira dediler.. bilgi verir misiniz Herhangi bir yere başvuru yapmam gerekiyor mu 🤔🤔🤔
SenaElyakut Mervisss doğum parası 300 tl sosyal hizmetlere başvurabilirsin bide süt parası var sigortan varsa sgkya gidip başvuruyosun
Melikeznar Mervisss sosyal hizmetlere bebek doğduktan sonra kimliği ile birlikte gidip basvuru yapmanız gerekiyor. Süt parası içinde sgk ya gitmeniz gerek
Deletedmom35 Mervisss süt parası için çoğu hastane girişi yapıyor 150 tl ptt den alıyorsunuz benim hastane kayıt yapmıştı ... doğum parası için yani 300 tl ilk çocuk için veriliyor oda sosyal hizmetlerden yapılıyor
Nurselisahin Mervisss eğer çalışıyorsanız kendi sigortanız varsa doğum parası da alabiliyorsunuz 5bin tl civarı
Melikeznar Mervisss çocuk parası için doğum sonrası yapcaksınız bebeğin kimliğini götürüp süt parası için bilgim yok ama
AyteNil Nurselisahin o bahsettiğiniz doğum parası değil raporlu olduğu için çalışamadığı günlerin toplu ücreti yanlış olmasın bunu herkes havadan geliyor sanıyor ama o kişinin yaklaşık 16 haftalık maaşı 🙋🏻♀️
Nurselisahin minik23_ tam detaylı bilemiyorum internetten bi araştırın isterseniz arkadaş açıklamış ama