slzttr Valla ben doğum yapıpta sonrasında ağrı çekmeyen görmedim illaki az yada çok bi etkisi oluyor kiminde bel ağrısı kiminde bacak ağrısı kiminde baş sezeryan olanlarda da aynı normalde de kolay değil doğum yapmak, o yüzden ben epiduralin rahatlığını yaşamak istiyorum açıkçası böyle bi imkan varken