Darısı bekleyen herkese en güzel şekilde olsun inşallah..
40+6 da kontrole gittik ssvd adayıydım her şey uygundu ama hiç sancım çıkmıyordu maalesef. Ssvd de suni sancı verilmiyor o yüzden suni şansım yoktu tamamen kendi sancımı beklemeliydik 1 cm açıklık vardı. Yapmadığım şey kalmadı o konuda içim rahat. En son kontrolde suyunun çok az kaldığını hatta bugün bile alabileceğimizi söyledi doktorum ben 1 gün bekleyelim diye rica ettim uygunsa. Çünkü psikolojik.olarak asla sezeryana hazır değildim. Hep kendmi normale şartlamiştim ilk sezeryanım genel anestezi altında geçti ama sonrası iyi değildi o yüzden ssvd yoluna baş koymuştum.. 07.09 saat 19.00 için anlaşıp ayrıldık.
Doğumdan önce sabah oğlumu okula getirdim 1 saat sonra aldım uyum haftasıydı zaten. Eve geldim 1 e kdar yeme içme işini tamamladm 3 buçuk gbi hastanedeydik. Yatışım yapıldı beklemeye başladık. 20.00 gbi beni aldılar. Ben yine genel istiyordum çünkü hala pek hazır değildim ama beni öyle güzel ikna ettiler ki spinal için 😅 hatta ben çocuk çıktiktan sonra beni uyutun dedim öyle anlaştık 😅 hepsinden Allah razı olsun öyle güzel ilgilendiler öyle güzel motive ettiler ki anlatamam hasta bakıcısı da dahil .. 20.14 e doğdu oğluşum gördüm öptüm kokladım sonra muayne için ciksrdilar onu bu sürede anestezi uzmanı benimle hep konuştu ilk kez böyle sakin bir gebe gördüğünü söyledi benim aklım hep diğer oğlumdaydı çünkü güçlü olmalıydım, oğlum zaten odada bekliyordu beni. (6.5 yaşında) çok güzel geçti kısa sürdü bebekten sonra uyutmadilar gerek kalmadı. Sonra odaya çıktım iki oğlumda beni bekliyordu ❤️ hemen göğsüme verdiler emzirdim çok şükür sütum geldi hemen 🥰 hastane olarak da harika bir yerdi ekip olarak da. Çok sakin sessiz ilgili ❤️ 24 saat dolmadan çıktık evimize. Smdi mis kokulumu abisiyle öpüp seviyoruz 🌼 darısı tüm isteyen bekleyen herkese nasip olsun inşallah
Hastane Bursa Ceylan hastanesi
Doktorum özel klinikte Dr Senem alkan akalın ❤️