Salihaergun Sevgili anneler şuan normal doğum yolunda ilerliyoruz doğumdan değil ama dikiş atılmaktan çok korkuyorum vajinadan iğne yapılıyor mu acıyor mu
Sarahh Salihaergun uyuşturuluyor, sezeryan dikişlerine görede daha çabuk iyleşiyor,korkulacak bişey yok
ilosmoms Salihaergun ben iğneyi hissetmedim bile diyebilirim bende dikişten korkuyordum ama korkulacak bişey değil o kadar 10 gün içinde bir sıkıntı olmazsa iylesiyorsun canım
Salihaergun bosyapmaa tecrübenize inanıyorum biraz korkum hafifledi oradan iğne yapılması beni tedirgin ediyordu
eylulmomm @Salihaergun 5 gün olduğu doğum yapalı canın normal doğum yaptım dikişlerimde var devlette yaptım bu arada iğne yaptilar uyuşturdulsr öyle aşırı bir aci hissetmiyosun
Avcib eylulmomm nasıl bir doğum oldu canm hikayeni yazar msn bnm 16 gün kaldı birde uygulamadaki gün sayısına göre mi dogurdun
Salihaergun eylulmomm Rabbim yavrunuzu sağlıkla büyütmeyi nasip etsin teşekkür ederim dikiş korkum azaldı güzel anneler sayenizde iyi ki varsınız
Sarahh kahvesever__ bende hissetmiştim 🥲, bende iğne değilde uyuşturucu sprey kullanmıştılar ben ona bağlıyorum hissetmemi
Nlfr123 Salihaergun Canım ben normal dogurdum emin ol dogumun en kolay kısmı dikil kısmı takma kafana yani zaten dogum yaparsan hıssetmıosun bebegın kafası cıkıyor edıyor dıkıs vs ben hıc duymadım bekledım oyle yarım saat gram acı almadım ıgne yapıolar onu bıle duymuyorsun sancı acıdan
SutlacimiYedimmiBen Salihaergun ben devlette iki vajinal doğum yaptim ikisindede kesi ve dikis oldu anestezi igne yapildi perineye, keserken hic hissetmedim zaten dikerkende iplik geçişlerini hissediyordum ağrı yoktu sonrası zaten yanma oluyor.
Salihaergun SutlacimiYedimmiBen affedersiniz ilk idrar yaktıktan sonra yanma olayı geçiyor mu yoksa devam ediyor mu😕
Melek_Erten Salihaergun uyutrma oluyo sanırım igne hissetmedim hic. Dikis atılırken iğnenin ipin gectigini hisseddim fakat hic acisi falan hissetmedim sifir aci. 1 hafta falanda iyilesip İpler atiyo
kahvesever__ Sarahh ben epidural olduğum doğum esnasında bir şey hissetmedim ama dikişleri hissetmiştim
bosyapmaa Salihaergun iki kez normal doğum yaptım. Bu yüzden yazmak istedim faydam olduysa ne mutlu ♥️🤗