gamzeliv kızlar 36+6 yım dün gittim doktora bebek kilosu 3200 dedi normal dedi doktorum sizce iyimi sizin bu haftalarda nasıldı ay bide artk dogurmak istiyorum bakalm.ne zamna gelck kizim sizde durumalr nedir