Kızlar aklıma bisey takıldı şimdi ben sezeryan olcam 2 takım lohusa takimi aldım ama 2 side 3 lü alt üst takımlı sabahlikli yani elbise tarzı almadım sezeryanda elbise dahamı iyi olur dikişler yüzünden alt pijamanin lastiği falan değmez sizler neler kullandiniz