Busraaksel Kızlar günaydınnn gece post açmıştım kanamam var vs diye. Şimdi hastaneye geldim açılmam 4 cm olmuş yatışım yapılıyor. İnşallah bugün oğluşuma kavuşacağım dua edin teyzelerii 🧡🧡
Masumanneinci Busraaksel Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım. Kaçıncı haftandasin
varbirhayalimiz Allah sağlıkla sıkıntısız kucağınıza almayı nasip etsin inşallah, dualarım sizinle ☺️
Busraaksel Çook teşekkür ederim inşallah sizinle pozitif bir doğum hikayesi paylaşmak kısmet olur 🥹🙏🏼