Morebebek 17 haftadayım ayaktayken kasıkta zorlama şeklinde ağrı ve zonklama var. Bu nedir bebek hareketi olamaz değil mi? Yaşayan varmı acaba cevaplar için teşekkürler.
Mervettt Aynısını bende yaşıyorum 16 haftamdayım yatarken sol tarafıma döndüğümde bıçak saplanır gibi oluyor ayağa kalktıgımda öyle inşallah bişey yoktur 😐
BetlAkdenizKaymak 20+6 yım hala aynı şeyleri yaşıyorum hemde sürekli doktor normal dedi her gittiğimde soruyorum bi sıkıntı olmadığını söylüyor sizde telaş etmeyin anneler ❤️