Beyzafd Kizlarrrrr 15. Haftadayiz hala sabah bulantilar devam ediyor deliricem bıktım bulantidan sabah kalkmak istemiyorum resmen doğuma kadar gidecek mi ne böyle olup diger haftalarda geçen var mı?
2022Mom2022 Beyzafd bende bugün 12. Haftaya adım attım rezalet bi durum kilo vermeye başlamışım 3 ay dayan demişti çoğu sabırla bu haftanın sununu bekliyorum ciddi ciddi 😢
Merveilay Beyzafd benımde 16. Haftaya kadar kusmalarım devam etti tamamen kesilmesi ve ilacı bırakmam 24. Haftayı buldu
Beyzafd Merveilay ya doktor banada verdi aslında bulanti ama sabah 2 tane dedi e troid için ilaç extra vitamin ilaçları da olunca bende dedim kullanmim hic dayanırım falan dedim sabah bulanıyor 13.00 dan sonra hiç bir sey kalmiyor
2022Mom2022 Beyzafd yok yok ben zor dayanıyorum aşırı bulanıyor kusma yok ama Buda tek başına yetti yemek yiyemiyorum anca soğuk kavun tuzlu şeyler biraz tüm gün iki avuç kadar anca yiyorum bu hafta kontrolüm var bulantı için hap istiycem yok yetti
Cnsy00 Beyzafd 16-17 gibi bitecek kendini öyle hazırla ilacını iç prilam sağlığa bebeğe zararlı değil
Beyzafd Cnsy00 biliyorum yazdı aslında sabahlari 2 tane dedi hata mı yaptım bilmiyorum ama troid ilacı extra doktorun verdiği vitaminler derken çok oluyor diye içmedim 3. Ayda kesilir dusuncesiyle zaten öğlene kadar sonra çok güzel her şey gün boyu da devam etmiyor icmeyeyim dedim 🤷♀️
sadett Cnsy00 ben 16.haftadayım Prilam içiyordum em basından berı Kesmiyordu ama azaltıyordu . Bugun ilacı almıyım bi deneyım bulantı olacak mı dıye dedim. Saat 9dan beri mahvoldum Eski günlere geri döndüm resmen.
Melek1dzr Beyzafd Çok normal bulanti benimki 18. Haftama kadar sürmüştü tam 5 kilo verdim ama çok şükür artık hiç midem bulanmiyo. Yemek yiyemiyosaniz bile mutlaka ceviz, kuru üzüm, kuru incir gibi şeyler tüketin bebek vitaminsiz kalmasin
NilAda16 Beyzafd 21+2 deyim az önce sabah kusmamı gerçekleştirdim😅😅 artık her gün değil ama ara ara hala oluyor. 19dan itibaren biraz rahatlama olmuştu bende. Azcık daha sabır🥰
ayse-nur94 Beyzafd 16+1im benimde akşamları aşırı oluyor akşamları saat 22.00 olmadan gözümü yummak zorunda kalıyorum o bulantıya dayanamıyorum ne zmn biter hiç bilmiyorum
Deletedmom_51 Beyzafd 17’deyim bulantıyı bırak öğürme devam ediyor. Hele de su içeyim aç karbona mahvoluyorum
Beyzafd Deletedmom_51 ay aynı ben aç karnına içilecek demir ilacı var valla 1 yudum aliyorum yoksa kusacam belli yani şu daha kotu yapiyor sanki
Zuzu6901 Beyzafd 22. Haftamdayim ve hala kusuyorum 🥺 ilaç almazsam dayanamıyorum. Doğuma kadar böyle gider diye ödüm kopuyor, hamileliğin tadını çıkaramadım hala 😪
Beyzafd Zuzu6901 ay canim gecer ınsallah ya bende de gider doğuma kadar bence geçecek gibi gozukmuyor🤲💕