Saat 4 de uyandım şuan saat 6 hala gelmeye devam ediyor. İlk önce suyum geldi sandım ama sonra yeşile döndü enfeksiyon atıyormuşum gibi. Doktoruma yazdım ama arayıp uyandırmak istemedim sabaha az kaldı zaten sabah nst miz var. Bebeğime bir şey olmaz demi çok dua edin nolur. Kakasını yeme ihtimali beni korkutuyor