GoktugAlp Kızlar şeker testini doktorun mu yaptırması gerekiyor yoksa bizmi söyleyeceğiz lütfen bilgi biz söyleyeceksek kontrolüm var ozaman söyleyeyim 🤰🤔
Bulut2093 GoktugAlp Ben şu an 23+ 4 teyim. Gecen gün doktorum 24-26 hafta arası şeker testi yaptirman gerek dedi. Bana gelmene gerek yok. Sağlık ocakları da yapıyor. Sonuclari bana atarsın dedi. Hatta testlerin adlarını da yazdı.
Selamcanim GoktugAlp söyleyin gittiğinizde. Bu hafta yapılmalı diye biliyorum. 24-28 arası yani. Yanlış değilsem.
HSena38 GoktugAlp aynı denk geliyoruz galiba benimde 29 da olacak randevum ama 24-28 arası yapılıyor diye biliyorum ben yaptırmayı düşünmedigim için iletişime geçmedim ama siz yaptıracaksaniz doktora veya sağlık ocağı ebenizle iletişime geçin 😊🌸
DEMETT35 GoktugAlp doktor söylemediyse gerek duymamıştır genelde kilo olarak fazla giden bebekler için istiyor
GoktugAlp Bnm önceden yüksek çıkmıştı ondan merak ediyorum çünkü bizde genetik babam amcamlar hep şeker hastalığı var o yüzden korkuyorum açıkçası