Fatma0090 işte açmayan olunca ben nasıl nefes alayım mecbur kullanıyorum ayrıca yutmuyoruz ki burun da kalıyor o zararlı bu zararlı bizim suçumuz ne valla zaten çekiyorum çekeceğimi kullanıyorum benim ilk hamilelikte de kullandım ben yine burnumdan zorum vardı üşütmüştüm hepsi geçti burnum geçmemişti tıkamıyordu hiç bisi olmadi çok şükür