Hanımlar cumartesi geceden beri bel ağrısı vardı pazar sabah 7 8 gibi adet sancısı gibi girdi hem kasıklarıma hem belime acile gittim 4 cm açılma doğum başlamış dedi benim doğum yapacağım hastane 1 saat uzaklıktaydı oraya gittiğimde 7 cm olmuştu yatış yapıldı saat 16: 20 de saat 7 gibi 8cm oldu ilerlemeyince suni sanci verdiler tam açılma oldu saat 11 buçuk gibi doğum gerçekleşti kızıma kavuştum çok şükür normal doğum yaptım 4 kilo doğdu biraz zorladı ama çok şükür ikimizde iyiyiz rabbim doğum bekleyen herkesi bir avazda kurtarsın 😊😘 çocuk sahibi olmak isteyenlerin kucağını boş bırakmasın inşallah 6 yıl sonra gelen mucizem benim 😘