Hanımlar 25 haftalık hamileyim ve geceleri mide yanmasından uyuyamıyorum. Doktorum famodin 40 mg sabah aç karna içmemi söyledi. Fakat internette ve reçetede gece yatmadan alınması gerektiği yazıyor. Eğer yatmadan alırsam cok rahat uyuyorum ama sabah alırsamda akşama kadar rahat ediyorum. Aranızda kullanana var mı ? Nasıl kullanılması gerekiyor ?