Kızlar 39+3’teyiz. Cuma günü 2.çatı muayenemi oldum ebem o gün kanama olabilir endişelenme dedi ve gerçekten de öyle oldu ama dün tamamen kesilmişti. Şu anda hafif adet sancısına benzer bir sancım var ama çok hafif yani ve bir de açık pembemsi bir kanamam var. Hastanenin acilini aradım sancın sıklaşırsa gel dediler ama kanama beni endişelendirdi sizce ne yapmalıyım bekleyim mi gideyim mi böyle olup da doğuma giren var mı. (Açıklığım da 3cm idi)