Selam arkadaşlar dün eşimle tartıştığından dolayı çok üzüldüm ve ağladım 1 günlük bir şeydi sadece daha sonra halloldu,acaba bebeğime zarar vermişmidir bu stres,ya da stres yapmanın ne gibi etkileri olur bebek üzerine.Annelik iç güdüsünden biraz abartıyor olabilirim kusura bakmayın 🥹🥹