Htcerdogn Hamisbirhemsire canım götürdük biz. Çok güzel ve özenli yerler genelxe. Dereceli bi su ayarlıyolar alttanda kabarcıklar veriliyo rahatlatsın diye. İlk 10 dk foto çekimi yapıyolar konseptli. Yarım saat suda oynatma. 20 dk masaj. Böylydi bizim
Lulemom Hamisbirhemsire 40 çıkarma zamanı işin şov kısmı. Bende 40 da götürdüm de kışa denk gelince paket alamadım uzaktaydı bana. Bebeğin gaz sancısına efsane iyi geliyor. Kolay gaz çıkarıyor suda. Sonrada masaj yapıyolar yarım saat. O gün bebe iptal 😄 çok istedim devam etmeyi ama kısmet olmadı. Gelişimi için da faydaları var ama aklımda yok pek 1 yıl geçti 🙊
Deletedmom_110 Hamisbirhemsire Ben de kırkı çıkınca götürmek istedim ama daha çok küçük birkaç ay daha geçsin öyle götürelim dedik🌸
Oesra Ben hastalık bulaşır diye götürmedim en temiz yer de olsa bu ihtimali göze almak istemedim daha kırk günlük yani
DidemDnnz Bebeğin hiç bişey anladığını düşünmüyorum. Pazarlama harikası anne babaya eğlence bence. Bir de çocuğun boynuna simit takıyorşae küçücük bir havuzda duruyor. Ne bileyim bana komik geliyor bu uygulama
Htcerdogn DidemDnnz anlamasından ziyade hem çekilen fotoğraflarla bi anı kalıyo. Hemde gerçekten masaj ve verdikleri alttan kabarcıklar rahatlatıyo. Eve geldiğimizde 3 saat tam uyumuştu ki bebeğim hep 1 saat uyuyup uyanırdı
Htcerdogn Anneyimmm34 ben 2 ay oldu götüreli 200 dü kayseride. Ama şuan sayfasından bakıyorum 375 diye paylaşıyolar