eyuphaneylul1422 Tam 40 haftalık oldum ve yataga yattımdan beri vajınama asırı derecede baskı verıyor bebegım ıcım gıdıyor bırden o baskı geldıgınde ve karnım sertlesıyor boyle olupta dogum yapan oldumu
Mferideb eyuphaneylul1422 ılık bi duş almayı deneyebilirsin, kasların gevşer rahatlarsın ama devam ediyorsa doktoruna danış bence
eyuphaneylul1422 Mehtapca06 suan ıyıyım devam etseydi gıdıcektm doktora ama kızımın gelmeye niyeti yok 🤷♀️😁
Mehtapca06 eyuphaneylul1422 valla kız erken gelir şeyi yalan bende o umutla beklemistim 40+6 da dogdi😂