Tgcehalil ben rutin şekilde 4 ayda bir sağlık ocağına kan verip tüm değerlerime baktırıyorum, orda hormon tahlilinde öğrendim, sonra kadın doğuma gittim prolaktin için dostinex verdi, çok ağır bir ilaç, haftada 2 gün yarımşar tablet içiyorum. Testesteron için de elleacnelle verdi aslında doğum kontrol hapı, 3 ay kullan değerlerine bakalım dedi, testesteron düşürme etkisi varmış çünkü, şuan 2. Ayımdayım önümüzdeki ayın sonunda gidicem nasipse kontrole