SrpCiveKl Kızlar dua edin Doğuma gidiyorum hayırlısıyla kucağıma almak istiyorum ne olur dualarınızı eksik etmeyin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Meralecrin SrpCiveKl peki sen hissettin mi sancılarını cuma benimde kontrol var çantamı alıp gideyim diyorum Çarşamba aslın da Doğum ama cuma kontrolde bi aksilik olur yatırırlar diye çünkü hastaneyle evimin arası 1 saat kendi arabamızla ilçede oturuyorum
sulfat SrpCiveKl Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım. İkinizinde Allah yardımcısı olsun.
BeyzZaA sağlıklı bebğini sağlıklı bir şekilde tek nefeste doğurmanı nasip etsin Rabbim zorluk yaşatmasın inşallah dualarım seninle
SrpCiveKl Meralecrin sancım çıktı canım düzenli o yüzden 38 haftalık olduk o yüzden bide Bebek iri be çatım dar o yüzden sezeryana alalım dedi
Yasemindemirtas SrpCiveKl allahım sağ sağlim kucagına almayı nasip etsin insallah canım. Sağlıcakla gelsin bebiş 😍
Elcnerdgn Ay bu gün bende kontrole gittim nerdeyse yatışım yapılıcaktı sonra nst de sancım cıkmayınca cuma tekrar cağırdı😬😬😬 az kalsın senin gibi olucaktım 🤗 Allahım sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin insallah canım 😍
Elcnerdgn Meralecrin arabanıza koyun canım çantayı cuma günü bende hazırlıklı gidicem her ihtimale karşı
Durgunsu SrpCiveKl sağlıkla kucağına alırsın inş cnm bebek iri demişsin kaç kg benimde bebeğimin iri olduğunu söyledi doktor haftaya kontrolüm var şuan 37. Haftayı dolduruyoruz