Benim hamileliğin başlarında olmuştu,çok rahatsız edici,KBB’ye gitmiştim bi sorun yoktu gebelikten kaynaklı ödemleşme oluyor demişti burnum da tıkanıyordu tıkanıklık hissetmesen bile açık tut sürekli demişti Deniz suyu kullanıyordum,sabahları güzelce burnumu temizliyordum geçti bi süre sonra