gamzekck ovvv sen cok etkileniyormussun. Bende de birkac gun tahrisle kizariklikla geciyo ama kesinlikle jiletten daha rahat benim icin bir de agda gecmisim en az bi 8-9 yila dayaniyo mecbur hamile kalmadan once birkac ay jilet kullandim o da lazere gidiyorum diye. Simdi biraz zorlaniyorum oncesine gore cunku kil koklerimi kalinlastirdim. Agdani yapan kadina soyle seni pudralasin baslamadan once bir de en cok aciyan bolgeleri en bastan alsin. Yani nasil desem, vajinanin dudak tarafi asiri yumusak cok agriyo ya orayi en bastan alsin ust kisim oyle cok acitmiyor genelde kimseyi belki o biraz aciya dayanmani saglar en aciyan kisim ilk biterse. Gunlere dagitma kesinlikle aciyi gunlere yaymis olursun azaltmis degil