Arkadaşlar merhaba. Gebelikte diş eti ağrısı çeken var mı ? 33 haftalık hamileyim.Parol içtim faydasını göremedim. Karanfil,sarımsak,tuzlu ve sirkeli gargara,buz kompreks hepsini denedim ancak bir süreliğine rahatlatıyor tekrar başlıyor.Dişlerim çekiliyor sanki 😢 çok ağrım var. Doktora gitsem gebelik dolayısıyla bir işlem yapmaz sanıyorum sadece ağrı kesici vurur herhalde. Korkuyorumda doğumu tetikler diye. Ne yapabilirim? 😞