3babymom Bu haftada Dr bana 3250 ve 49 cm dedi Perşembe sezerysn olucam oynama farkı çok olur mu acaba diye düşündüm de ozellikke doğum yapmış annelere soruyorm son muayenede kilo kaç dendi kaç doğdu acaba
XGoncaa Sezeryanda genelde 37demi alıyorlar. Doktorum sezeryan düşünürsen 39da alırım dedi bana,geç değilmi. 36 haftalığız